Endringer i rutiner for avtalegiro og fakturering

Publisert
11. juni 2008

Grunnet en stadig økende arbeidsmengde rundt kontingenter og fakturering vil alt dette arbeidet bli foretatt av CMS (Cash Management Security AS) fra og med Juni måned. Alle avtalegirotrekk og ordinære giroer vil komme fra CMS og all betalingsoppfølging gjøres av dem. Dersom du har spørsmål til din avtalegiro eller til en faktura du har mottatt gjøres henvendelser direkte til CMS.

Ta kontakt.: Cash Management Security AS. Postboks 6, 3321 Vestfossen.  E - post: post@cmsnorge.com  Telefon.: 32 25 06 70  Faks.: 32 75 76 11

Du skal altså ikke avbryte ditt autotrekk dersom du får beskjed om nytt kid-nr eller ny avsender i din nettbank.

Enkelte medlemmer har ikke fått startet sitt avtalegirotrekk enda etter signering av kontrakt. Disse kontaktene vil nå begynne å løpe fra og med juni og de månedene som eventuelt ikke har blitt trukket vil du måtte betale med en ordinær giro som sendes ut fra CMS i løpet av juni/juli.

Skift et til CMS har omfattet mye manuelt arbeid og manuell kontroll av lister. Vi ber derfor om forståelse dersom det skulle være noe feil på ditt trekk eller på en faktura du mottar av oss. Ta kontakt så skal vi finne en rask løsning på eventuelle feil eller problemer som måtte oppstå. Vi setter også pris på å få beskjed dersom ditt avtalegirotrekk av en eller annen grunn skulle stoppe opp slik at vi kan få rettet feil fortløpende fremfor å etterfakturere dette på høsten. 

Har du andre spørsmål rundt din treningsavtale kan du ta direkte kontakt med klubben. Dette skiftet skal i utgangspunktet gå smertefritt, men nøl ikke med å ta kontakt med skranken eller styrets leder, Thomas Kulvik (92028082), dersom du har spørsmål rundt noe av dette.